Autor Tema: The Ozone Yakuza Cup  (Leído 3054 veces)

H-9

• usuario
The Ozone Yakuza Cup
« en: 29/03/2007, 08:33:20 am »
Hi everyone,

We are proud to present you a new kind of event that takes place on the 26th and 27th May, 2007 – The YAKUZA CUP!

The philosophy behind this event is to bring as many Yakuza Riders together for a “One Design” race. The event is based on the same principle as our legendary snowkite competition we organized in 2004. www.ozonesnowkitemasters.com

We plan one hell of a party with barbeques on the beach, top Dj’s for the evenings entertainment plus killer prizes and raffle plus our whole Team of landkiters to turn this event into a landkite festival..

We expect riders from all over Europe so please put the event in your diary and register for the event on the new website.

The spot is the well known Gravelines (Northern France) where the 2006 Buggy world championship took place. We choose Gravelines as the beach is huge and we have a superb infrastructure thanks to the Land yachting Clup Gravelines. It is also easily reachable for a wide group of riders from all over Europe

For more information and to register go to www.yakuzacup.com or email info@yakuzacup.com.

Our thanks to Jerome Grimminck & Michel Dekker for their energy and enthusiasm in creating this superb event.

Cheers Team Ozone

PACO (BKT)

• usuario
  • Zona: barbera del valles (barcelona)
Re: The Ozone Yakuza Cup
« Respuesta #1 en: 29/03/2007, 08:35:03 am »
que a dixo???

socarrat

• Visitante
« Respuesta #2 en: 29/03/2007, 09:24:26 am »
que es una competi solo para usuarios de yakuzas.....  no vale que valla yo con mis jojo o el otro con sus butans.

me parece bien.. pq seria como en las carrera de coches "copa megane" que lo que vale es el piloto y no el coche.

en fin.... que si quieres ir, vas, pero correr no correras.  ;D

PACO (BKT)

• usuario
  • Zona: barbera del valles (barcelona)
« Respuesta #3 en: 29/03/2007, 10:22:46 am »
gracias socarrat ,entonces no puedo ir con mi chinita,no??? me cago en to¡¡¡je,je,je ,un saludo

miguelito

• usuario
    • miguelitoelgnomo
  • Zona: Tarragona
« Respuesta #4 en: 29/03/2007, 11:55:27 am »
Yo creo que entre todos igual se podría montar como máximo 1 o dos juegos de Yakuzas :D

Ale, a buscar en la seccion 'vendo', que algún enloquecido vendia su yakuza :D

Si alguien quiere ir y necesita ayuda con idiomas o algo para contactar con esa gente que lo diga!...

Aqui estamos...

Jorgelox

• usuario
    • http://www.solokite.com
« Respuesta #5 en: 29/03/2007, 16:45:02 pm »
Eso es que la yakuza es muy mala...

Cometa basura...
Ozone Yakuza 2.7 / U-Turn Oxigen Basic 4 / Buggy Libre V-max / Anemometro Skywatch meteos

--- WWW.SOLOKITE.COM ---

gusman126

• usuario
« Respuesta #6 en: 29/03/2007, 17:38:03 pm »
¿¿¿¿puedo ir con mi pansh?????, no dicen que es copia?, jejejje , fuera coñas,seria interesante tener un/unos piloto/s español por alli
nasa9 2mtr "el perrito" , nasa5 6mtr, blaze 3mtrs y 5 mtrs, revo casera, Le virus ,  blaze de 5 azul-azul,airlink 5m, y buggy home made, tengo 33 añitos.